Fügen Ünal Şen

HAYAT HERKESE YETER

ALASONYA…

Bir okurum “Alasonya fotografı paylaşır mısınız?” demiş…

Ben Alasonya’daki ruhumu paylaşmışım kelimelerle, fotoğraf paylaşmak ne ki:))

Selam olsun Urumeline…

Alasonya'daki Osmanlı'dan kalan taş köprü...

 

5 comments on “ALASONYA…

  1. ay
    04 Nisan 2012

    Çok teşekkür ederim.. Selamlar..

  2. oya
    29 Ocak 2013

    merhaba ben de adanadayım anneannem ve dedem alasonyadan gelmişler,alasonya ya gitmeyi o kadar çok istiyorum ki …

    • fügen
      29 Ocak 2013

      Ne güzel… Dedelerimiz aynı yerdenmiş baksanıza. İhtimal aynı gemiyle gelmişlerdir. Dilerim bir gün gider, onların bir daha göremedikleri toprakları, dağları, ortası yüksek kavisli, kare kare taşlarla bezeli köprüyü görür, onlafın adımlarıyla yürürsünüz. Kalın sağlıcakla

  3. Dr. Murat Peksen
    01 Temmuz 2015

    Merhaba Fügen Hanim, dedemler de Alasonyadan gelip Adanaya zamaninda yerlesenlerden. Size bu konuyla ilgili birkac soru sormak icn Email atmak istiyorum. Bana ulasirsaniz sevinirim,
    Saygilar

    Dr Peksen

    • fügen
      11 Mart 2018

      Murat Bey merhaba… hayli zaman önce yazdığınız maile şimdi yanıt verebiliyorum. Öncelikle içten özrümü kabul edin lütfen. Araya hayat girdi ve çok zor zamanlar yaşandı. Hala da sürüyor… nedeni budur. Sorularınız hala geçerli ise fugens@gmail.com adresine yollayabilirsiniz. İçtenlikle yanıtlarım. Tekrar özür dilerim. Saygılar

Yorum bırakın

Information

This entry was posted on 31 Mart 2012 by in Kitaplarım and tagged , , , , .

Bir Avuç Mazi

Instagram

Hiç Instagram resmi bulunamadı.